Olen järjestämässä musiikkijamit Värtsilän kirkossa perjantaina 12.6. klo 17 alkaen. Ja jos kaikki sujuu hyvin, haluaisin tehdä niistä säännöllisen tapahtuman, vähintään kerran kuukaudessa niin kauan kuin säät ovat vielä lämpimiä.
Terveisin Polina!
2 ajatusta aiheesta “Musiikkijamit Värtsilän kirkossa 12.6. klo 17-23”
Kiinnostunut
Saako tuon mainoksen jotenkin suurennettua, että voisi lukea nuo pienemmätkin tekstit?
Saako tuon mainoksen jotenkin suurennettua, että voisi lukea nuo pienemmätkin tekstit?
Nyt voi suurentaa klikkaamalla ilmoituksen.