
Tulevalla viikolla, siis alkaen maanantaina 8.6.2026 vietetään Joensuussa Musiikkijuhlia. Koska menneinä vuosina monet värtsiläläiset ystävät ovat harmitelleet, kun eivät ole ajoissa tienneet Gabrielin konserteista, kerron niistä nyt. Gabrielilla on kaksi konserttia viikon mittaan.
Ensimmäinen on keskiviikkona 10.6.2026 klo 14.00 Konservatorion salissa. Nuori mies soittaa pianolla Franz Schubertin Impromptusarjan ja osien välillä hän laulaa vanhoihin englantilaisiin teksteihin säveltämiään lauluja.
Toinen konsertti on perjantaina 12.6.2026 klo 18.00 Konservatorion salissa. Silloin Gabriel laulaa Franz Schubertin laulusarjan Winterreise, pianistina on Ilmo Ranta.
Lippuja kumpaankin konserttiin voi ostaa Lippupisteen kautta tai sitten ovelta, alkaen tuntia ennen konserttia. Netistä Joensuun Musiikkijuhlien sivuilta löytyy lisää tietoa. 10.6.2026, klo 13.00 alkaen voi halutessaan myös nauttia Konservatoriolla päiväkahvit ja niin tukea Naistenpankin arvokasta työtä.
Lämpimästi tervetuloa!
Gabrielin mummi Päivi Kivivuori
Kuva: Elizaveta Rimkevitch


Minulla oli ilo kuulla Gabrielia 9.5. baritonien konsertissa Finlandiatalolla. Ihastuin ikihyviksi tämän nuoren hurmaavan taiteilijan lauluun. Niin lahjakas ja monipuolinen taiteilija!
Menkää ihmeessä joukolla Gabrielin konsertteihin!