Perinteisessä Kinkkukävelyssä mukava osanottajamäärä

Tänään sunnuntaina järjestettiin jälleen perinteinen Värtsilän Kisan Kinkkukävelytapahtuma, joka keräsi mukavan määrän ulkoilijoita liikkeelle. Tapahtumaan osallistui yhteensä 38 henkilöä.

Sää suosi ulkoilijoita: aurinko pilkisteli taivaalta ja pakkasta oli hieman toistakymmentä astetta, mikä loi erinomaiset puitteet reippaalle kävelylle ja yhdessäololle.

Kaikkien osallistujien kesken arvottiin kolme joulukinkkua. Onni suosi tällä kertaa Sami Purmosta, Eira Varosta ja Arja Ignatiusta. Lisäksi arvonnassa jaettiin runsaasti muita palkintoja. Kaikille voittajille ilmoitetaan voitoista henkilökohtaisesti puhelimitse.

Värtsilän Kisa kiittää lämpimästi kaikkia osallistujia sekä Värtsilän urheilutaloa, jonka tiloissa tapahtuma saatiin jälleen järjestää.

TEKSTI JA KUVAT: Eero-Matti Lintunen

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top