Lukijan kuvaKirjoittaja Jussi Raerinne / 25.11.2025 Värtsilän upeaa jokimaisemaa 20.11.2025 Kuva: Marina Väyrynen
Paula Raerinne 25.11.2025 klo 11:38 On hieno juttu, ettei Marinalla ole lenkillä ollessa niin kiire jottei ehtisi huomioimaan kaunista luontoa ja kuvamaan sitä meidän kaikkien iloksi.
On hieno juttu, ettei Marinalla ole lenkillä ollessa niin kiire jottei ehtisi huomioimaan kaunista luontoa ja kuvamaan sitä meidän kaikkien iloksi.
Upea maisema, tyylikäs kuva!