”Huh hellettä, sanoi jänis pakkasella”.

Selailin kamerani kuvia ja löysin talvisia kuvia maaliskuulta 2018. Pakkasta oli silloin -30 astetta.

Jouluun on aikaa noin 5 kuukautta, joten nautitaan nyt näistä lämpimistä keleistä. Se joka sanoo ettei helteistä saa valittaa…on mielestäni kyllä väärässä, kyllähän ne purevat kovat pakkasetkin ovat puheenaiheena/valituksen aiheina talvisin. Mukavampi on loppujen lopuksi tämä lämpimämpi vaihtoehto, asiaa kun tarkemmin ajattelee. Toki siinäkin kohtuus riittäisi, kuten talven pakkasissa.

Asunnoissa joissa ei ole ilmastointia, ilmalämpöpumppua tai jotakin viilennintä on varmasti haastavaa olla ja nukkua korkean sisälämpötilan suhteen. Hankin pari vuotta sitten ilmalämpöpumpun enkä ole sitä investointia katunut vielä kertaakaan. Lämmittää talvella ja viilentää keväällä. Suosittelen!

Näiden kuvien myötä, viilennystä olotilaan kaikille!

Mukavaa kesän jatkoa!

Pakkanen paukkuu -31 astetta!
Ei ole ikävä lumitöitä vielä.
Kummasti viilentää helteistä olotilaa, kun pelkästään katsoo näitä kylmiä talvisia kuvia.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top