Hyvää Vappua

Kuva Värtsin kuvakirjasto.
Kuvaaja ei tiedossa

9 ajatusta aiheesta “Hyvää Vappua”

  1. Kiitos Sakari. Kyllä munkkijuhlaa pitää viettää ainakin kerran vuodessa. Sotkun munkkeja kyllä kaipaisi joskus, mutta saa kelvata mitä on saatavilla. Pilkkihaalari on varattuna aamuksi , jos tulee lähdettyä torille vaikka siellä ei mitään virallista olekaan. Tutuuja tapaamaanhan sinne moni muukin suunnistaa.

    Mahdollisimman mukavat vaput vain itse kullekin

  2. Eira Varonen

    Kyllä aika rientää, vasta oli pakkaset ja lumityöt!
    Nyt meillä vappu, joten Hyvää vappua kaikille!

  3. Erkki Lintunen

    Tämä vappu alkoi erinomaisen hyvällä ortodoksisen pastorin aamuhartaudella. Millainen onkaan vapun alkuperä!!!

  4. Alpoaatos

    .– / … / . / – -. / – – – /
    …. / – – – / .-. / – – – / – – – – / . / – – . / – – –

    Erkki L lähetti hyvän vapun toivotukset ruotsiksi ja kaikkea hyvää venäjäksi. Lisään hiukan mausteita.
    Tuo sama Erkin toivotus sähkötettynä venäjäksi. Muuta en osaa venäjäksi sähköttääkään. Tuo neljä viivaa on ch, sellaista merkkiä suomen kielessä ei olekaan. Joku saattaa ymmärtää. Toiset älkää pahoittako mieltänne
    Kauttaviivat eivät kuulu tekstiin

  5. Kuu kiurusta kesään,
    puoli kuuta peipposesta,
    västäräkistä vähäsen,
    pääskysestä ei päivääkään

    Klara vappen, bara vatten hela
    natten!
    …tai sitten ei,
    …men…
    Hela vappen spara vatten, bara
    snapsen!!

    Hyvää ja Hauskaa Vappua!

  6. Korjaan: pääskysestä (näitä kun ei voi ite korjailla täällä värtsissä)

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top