Kesä lipuu vähitellen ohi. Se jää historiaan epätavallisen helteisenä. Suomen luonnon rikkaus on siinä, että vuodenaikoja on neljä. Jokaisessa niissä on oma viehätyksensä, ainakaan kovin yksitoikkoiseksi ei elämä muodostu.
Ennen kuin siirrymme syksyn puolelle, lienee paikallaan viettää hetkinen kesän kuvia katsellen. Ne esittelevät Värtsilää.











Ollaan tosiaan vuodenaikojen välimaastossa.Kaupalliset radiot soittavat joka toisena biisinä ”Vielä on kesää jäljellä” ja joka toisena ”Sommaren är kort”.
Kuvat ovat tosi hienoja,niihin on onnistuttu nappaamaan tunnelma mukaan,noita raitteja kulkeneena kuvat tuo jopa tuoksut mieleen.
Jore,
Värtsilässä on tosiaan monenlaisia tuoksuja kesällä, väliin maanläheisiäkin.